Op donderdag 25 april stond er een zaalvoetbaltoernooi in Ten Boer op het programma ter 25 jarig jubileum van ZVV de Slingerije.
Door de nauwe banden met VV De Monnik waren wij uitgenodigd om mee te doen aan het zaalvoetbaltoernooi in de Tiggelhal in Ten Boer.

Na een speech van de voorzitter, begonnen we om 20:00 uur met het zaalvoetbaltoernooi.
Aan het zaalvoetbaltoernooi deden 8 teams mee, waarvan 6 teams bestonden uit leden en oud-leden van ZVV de Slingerije.

De 2e wedstrijd van het toernooi mochten wij direct aan de bak. Met 5 spelers en 4 wisselspelers waren we goed vertegenwoordigd op dit jubileum.
Met wedstrijden van 8 minuten per wedstrijd sleepte de Monnik in de 1ste wedstrijd knap een punt over de streep.
De 1ste wedstrijd eindigde dan ook in 0-0.

Na 4 wedstrijden rust mocht de Monnik weer aan de bak.
En de wedstrijden rust had de Monnik goed gedaan, want ze wonnen namelijk met 3-1.
De drie doelpunten werden allemaal gemaakt door onze aanvoerder Daan.

Als afsluiter van het toernooi was de Monnik nogmaals aan de beurt om de laatste wedstrijd te spelen in de poulefase.
Bij winst zou de Monnik op de 1ste plaats eindigen en zou het de finale van het toernooi spelen.
Het liep helaas anders, na een 1-0 voorsprong door Daan kregen we letterlijk in de laatste seconden de 1-1 om de oren.

Helaas liepen we hierdoor net de finale mis.
Maar de Monnik kan terugkijken om een geslaagde toernooi, waar de Monnik ongeslagen 2e was geworden in de poule.
Nadat de finales waren gespeeld, stonden er hapjes en drankjes klaar in de kantine waar het 25 jarige jubileum nog even goed werd gevierd.

Jasper van der Meij