De dag begon stralend en alle Kabouters stonden te popelen voor de extra training! Het grote team had de veters gestrikt, een goede bal uitgezocht en gingen vol goede moed beginnen.
Ze leerde veel over het spelen met de bal en sloten af met een heuse spannende wedstrijd!

Daarna was het de beurt aan de JO9, daar stonden 8 aanstormende talenten in de startblokken.
Super fanatiek leerde ze allerlei nieuwe technieken om over te spelen en de tegenstander op het verkeerde been te zetten.
Na een spannende wedstrijd sloten zij af met een Penalty Competitie, met als ster keeper Joshua en winnaar Noah wie de meeste penalty’s kon scoren!

De laatste groep bestond uit de combinatie JO11 en JO13. Deze zeer aan elkaar gewaagde spelers werden even flink uitgedaagd door alle specifieke technieken en uitdagende spelletjes.
Het resultaat was direct terug te zien in de spannende wedstrijd erna.
De spelers speelde met het mes tussen de tanden en het was dan ook rete spannend!
Met een heerlijk glas ranja werd de dag afgesloten en vroegen veel kids wanneer er weer een voetbalmiddag werd georganiseerd, een dik compliment dus voor de trainers!

Hartelijk bedankt namens de kinderen en tot de volgende keer Egge, Roel en Bert!

Gabrielle v/d Jagt