Maandagavond 24 februari kwam er een belletje uit Driesum, omdat men diep teleurgesteld was vanwege een artikel op onze website aangaande de afgelaste wedstrijd van afgelopen zaterdag.
Ondanks vele afzeggingen vanwege vakantie en met alle moeite hadden ze wel degelijk een team klaar staan.
Het 2e telefoontje was van de leider die in het buitenland verbleef, maar dat had gedaan uit bezorgdheid om te voorkomen dat De Monnik al zou zijn vertrokken voordat de consul zou afbellen vanwege afkeuring van het veld.
De publicatie van De Monnik waren ze niet blij mee.

De Monnik reactie:
Dat het veld onbespeelbaar was, dat was niet onlogisch. Dat 2e telefoontje wel.
Dat De Monnik twijfelde dat inderdaad het veld de oorzaak was, was mede ingegeven doordat in deze klasse geen enkele wedstrijd normaal wordt afgewerkt.
Niet komen opdagen vanwege tekort aan spelers, wedstrijden die worden omgedraaid.
Inmiddels zijn er geen datums meer vrij om in te halen.

Kortom deze klasse is een grote puinhoop en dat ligt niet aan De Monnik.
Maar die is wel het dupe.
Derhalve wordt nog even gewezen op een artikel even eerder op deze website.

Het gesprek mondde uiteindelijk uit op wederzijds begrip en daarmee is de lucht geklaard.
De hoop is dat we dit seizoen nog 2 leuke wedstrijden tegen elkaar zullen spelen.
VIOD 3 heeft in ieder geval wel zin in het reisje naar Schier.