Beste ouders,
Nu de maatregelen voor de jeugd weer wat gaan versoepelen, willen wij ook graag de trainingen weer laten beginnen.
Wij hebben Gabrielle gevraagd om alle teams op te starten omdat zij ook alle kinderen op school treft. Afhankelijk van hoe de maatregelingen aangepast gaan worden, willen we proberen om zo spoedig mogelijk ook elk team weer aan hun eigen trainer te koppelen.

We starten op de volgende manier voor de kinderen tot 12 jaar:

Teams Kabouters en JO10 trainen op dinsdag
Kabouters 13:00-13:30
JO10: 13:45-14:30
➡️LETOP!!:de eerste training is op maandag 4 mei ipv 5 mei !!

Teams JO8 en JO12 trainen op woensdag
JO8: 13:00-13:45
JO12: 14:00-14:45

Ivm het groot onderhoud aan de velden wordt er op het hazeweitje getraind.
Zelf bidon meenemen, niet langer dan 5 minuten voor aanvang aanwezig en direct na de training naar huis. Geen ouders aan de kant!

Namens het jeugdbestuur, Astrid van der Zaag

Voor de senioren geldt na de laatste persconferentie (6 mei) het volgende :

Vanaf maandag 11 mei mogen ook degenen die ouder zijn dan 18 jaar georganiseerd buiten sporten mits er 1,5 meter afstand wordt gehouden (voor jeugd t/m 18 jaar was dit al toegestaan, waarbij kinderen t/m 12 jaar ook zonder 1,5 meter afstand mogen voetballen).
Wedstrijden zijn nog niet toegestaan en er mag nog geen gebruik worden gemaakt van de kantine, gezamenlijke kleedkamers en douches.
Er zijn geen restricties aan de groepsgrootte zolang men onderling maar 1,5 meter afstand houdt.

De verwachting is dat vanaf 1 september ook binnensporten zoals zaalvoetbal weer mogelijk zijn.
Officiële sportwedstrijden en competities kunnen vanaf 1 september plaatsvinden zonder publiek, mits het corona virus onder controle blijft. Dit geldt voor het amateur- én betaald voetbal.
Verenigingskantines kunnen naar verwachting open vanaf 1 september.

De komende tijd zal het kabinet details verder uitwerken. De KNVB zal zo snel mogelijk de net aangekondigde maatregelen bestuderen, intern en met NOC*NSF en het ministerie van VWS bespreken en de verenigingen en voetballers nader informeren.