Elke eerste woensdag van de maand haalt een ploeg vrijwilligers samen met firma Ridder en de Vries het oud papier huis aan huis op.
Dit gebeurt al sinds oktober 1980, toen nog met transport bedrijf Melle Smith.
Gestart werd met een auto per maand maar sinds eind vorige eeuw gebeurt dit al met twee auto’s per maand.

Ridder en de Vries Transport is onze vervoerder sinds 1996, dat toen het bedrijf van Melle Smith overnam.
Dat is dus inmiddels alweer 25 jaar !!
Tijd dus om deze firma even in het zonnetje te zetten en te bedanken voor al deze jaren trouwe dienst en vrijwilligerswerk voor onze voetbalclub.

Bovenal is het oud papier een inkomstenbron voor de Monnik waar deze absoluut niet zonder kan.
De Monnik pakte dus even goed uit en bood de Firma afgelopen zaterdag een doek aan die achter het doel komt te hangen.

Marten en Jeanette Ridder werden, uiteraard coronaproof, even uitgenodigd op de koffie bij de Monnik en als verrassing werd hierbij het doek onthuld. Deze waren hier ontzettend blij mee en zeer verrast met dit cadeau.

We hopen dat de samenwerking met Firma Ridder en de Vries dan ook nog jaren verder mag gaan duren.

Dank aan de vrijwilligers die hebben geholpen met het doek op te hangen en firma Vlasma voor het gebruiken van de hoogwerker.

Bestuur V.V. De Monnik