In het Overijsselse Vroomshoop heeft De Monnik een grote groep supporters zitten.
Afgelopen jaar in december stonden de supporters uit Vroomshoop ons nog aan te moedigen middels een spandoek. ‘Kremer Vroomshoop support De Monnik’ .
Het bracht geluk, want wij wonnen die wedstrijd met 3-0.
Eén van de weinige overwinningen dit seizoen.
Naast de fanatieke aanmoedigingen van de supporters, sponseren zij de club middels een reclamebord.
De liefde voor de club gaat zelfs nog wat verder. Eén van de supporters van Vroomshoop heeft het logo van V.V. De Monnik voor eeuwig op zijn buik laten tatoeëren.
Voor zover wij weten is dit de eerste tatoeage die is gezet van onze mooie voetbalclub.
De supporters uit Vroomshoop hebben ons laten weten dat zij met hun supportersgroep aanwezig zullen zijn, op zaterdag 24 juni tijdens het jubileum feest.
Wij zullen de supporters uit Vroomshoop de 24e hartelijk ontvangen en zullen de tatoeage live aanschouwen.