En dan hoor je smorgens de brievenbus rammelen, en dan vind je daar een enveloppe die je niet verwacht.
En als ik deze dan open maakt dan ben ik blij verrast.
Een kaartje vanaf mijn geliefde eiland, maar sterker nog van V.V. De Monnik.
Dit is waar een klein eiland, maar dus ook zo`n kleine voetbalclub heel groot in is.

1,5 weken geleden ben ik aan mijn neus geopereerd en hebben ze wat meer ruimte gecreƫerd met de hoop dat ik dan snachts wanneer ik lig wat meer lucht krijg.
De operatie is goed gelukt, en ben nu in een herstel fase.
En dan valt er plotseling een heel fijn kaartje op de deurmat met beterschapswensen namens het bestuur.
Ik onderhoud met veel liefde de website van De Monnik en door dit soort attenties voel je de waardering ook, en hoop ik het nog lang voor jullie te mogen doen.

V.V. De Monnik heel erg bedankt en ik wens iedereen via deze weg alvast hele fijne feestdagen en een te gek mooi en sportief 2024

Groeten, Wim van Velthoven