Vanwege corona is er helaas geen voetbal, maar de afgelopen tijd zijn er wel diverse werkzaamheden aan de accommodatie verricht.
Daarvan willen we een ieder wel op de hoogte brengen.

De trap van het terras is voorzien van een leuning. Voor mensen die bij traplopen eigenlijk steun nodig hebben, is dit een hele verbetering.
Zie foto

De Monnik heeft vele sponsoren. Zoveel zelfs dat er behoefte was om meer plaatsten voor bordsponsoren. Daarom is een gedeelte voorzien van een 2e rij, waardoor er weer plaats is voor nieuwe sponsoren.
Zie foto

Wilt u ook (bord)sponsor worden, neemt u dan gerust contact met ons op.
Zie onze website www.vvdemonnik.nl
Direct mailen info@vvdemonnik.nl
Bellen kan ook 0622831662

Kort geleden is het veld belucht door de firma Antea. Hopelijk kunnen we weer snel gebruik maken van onze velden.
Uiteraard zijn er ook vele reparaties en andere zaken uitgevoerd. Dank aan de vrijwilligers die hieraan hebben deelgenomen.

In de kantine zijn alle spots vervangen door LED verlichting. Het ligt in de bedoeling om ook de TL verlichting te vervangen door LED.

Een aantal personen binnen de club kunnen thuis of waar maar ook ter wereld de accommodatie bekijken op hun telefoon. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week.
De mogelijkheid bestaan om de wedstrijd te bekijken via een beeldscherm in de kantine. Dat is handig voor het kantinepersoneel die binnen moeten blijven tijdens de wedstrijd.
Het is uiteraard de bedoeling dat de supporters plaats nemen langs de lijn en eventueel in de verwarmde tribune.