Namens het bestuur van vv de Monnik, Jan Bert Arends, Jan Martinus, Jasper van der Meij en Astrid van der Zaag was het eerste elftal voor aanvang van de wedstrijd uitgenodigd voor een broodje en een drankje in de kantine. Dit was door de mannen Jimmy van der Meij en Dick Derksen prima geregeld! Dank jullie wel!

Ook Ger van Langen en Etty van der Veer waren aanwezig om namens Wagenborg Passagiersdiensten de nieuwe kledinglijn uit te reiken. Na een positieve speech van de directeur waarin hij zei dat hij het een eer vindt om het team het nieuwe tenue uit te mogen reiken.
Hij verwacht wel dat de spelers hun best zouden gaan doen om meer te winnen en dat het doel, letterlijk het doel is.
Samenwerking betekend dat je vooruit komt. Wees trots op het tenue dat je mag dragen en wees er trots op dat je voor Schiermonnikoog mag spelen.
Wagenborg ondersteund al bijna 40 jaar de vereniging en dat is ook iets om trots op te zijn.

Daarna overhandigde hij de aanvoerder van het team, Tony Dam het eerste exemplaar van het nieuwe moderne tenue en trainingspak. Met een bloemetje voor Etty en een bedankje namens het bestuur voor de komst van hen beiden konden de spelers voor het doel op de foto!

De spelers houden de jassen voor naar de uitwedstrijden aan de wal nog tegoed. De leverancier heeft deze niet op tijd kunnen leveren. Een kleine domper maar gelukkig zag de kleding die er al wel was, prachtig uit!

Of het aan de positieve speech lag weten we niet zeker, maar met trots werd de wedstrijd van de Monnik wel gewonnen die middag!

Bijzondere dank dus voor Wagenborg Passagiersdiensten die er voor zorgen dat het hele team weer goed in de kleding zit en de vereniging daarmee mooie uitstraling geeft.