Vandaag zijn er een 2-tal nieuwe e-mailadressen aangemaakt die eventueel voor jullie van belang kunnen zijn.
Het is voor Dick en Jimmy handig wanneer zei beide kunnen beschikken over dezelfde informatie betreffende de kantine.
Mocht er dus informatie voor de kantine bestemd zijn, e-mail dit dan in het vervolg naar volgend e-mailadres:

kantine@vvdemonnik.nl

Dick en/of Jimmy zullen deze e-mail dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Indien je informatie hebt waarvan het leuk of noodzakelijk zou zijn om dit op de website te plaatsen, kan dit gestuurd worden naar:

webmaster@vvdemonnik.nl

Het zou toch leuk zijn wanneer de (ouders/begeleiders van) jeugdteams ook eens een verslagje en/of foto`s van de wedstrijden of evenementen willen insturen voor op de website.

We zijn een mooie, gezellige en actieve sportclub, dus kom op mensen, laten we dit ook laten zien aan de buitenwereld, en stuur gewoon eens leuke info op voor op de website, dan zal ik dit met veel plezier voor jullie publiceren.

Met sportieve groet,

Wim van Velthoven (Webmaster)
webmaster@vvdemonnik.nl