Het staan gedeelte van de tribune is voorzien steunbeugels. Zie foto’s.

Naast dat het nu steeds meer op een echte tribune begint te lijken heeft het ook de volgende voordelen.
Als de reden er is om heel hard te juichen en je verliest daarbij het evenwicht naar voren, dan houdt de beugel je tegen en val je niet over het zittende publiek heen.

Als het gebeuren op het veld niet meer om aan te zien is, dan heb je steun bij het voorover buigen met je hoofd naar beneden, met de handen voor de ogen.

Hiermee zijn de werkzaamheden aan de tribune voltooid. Een tribune met verwarming wat vele andere clubs niet kunnen zeggen.

Nu nog de berging naast de tribune renoveren. De bedoeling was een geheel nieuwe vergrootte berging te gaan bouwen, maar dit bleek financieel niet haalbaar.
De berging wordt nu geheel gerenoveerd en voorzien van wanden die praktisch onderhoud vrij zijn.
Hiervoor zijn ook vrijwilligers nodig, en de hoop is dat deze zich aanmelden. Laat het weten.

Verder nieuws
In het vorige accommodatie nieuws stond vermeld dat de kapotte koelkast niet vervangen zou worden.
Deze wordt echter alsnog wel vervangen. Dit is mogelijk gemaakt door Terpstra Elektronica Dokkum, waarvoor dank.

Geen voetbal en trainingen, maar andere zaken binnen de club gaan dus volop door.