V.V. De Monnik 90 jaar

Nog een paar dagen en dan is het eindelijk zo ver. Zaterdag viert V.V. De Monnik haar 90-jarig bestaan als voetbalclub. De weersvoorspellingen zijn goed en er is dan ook niks wat ons in de weg staat, om er een geweldige dag met elkaar van te maken.

Om 10.00 uur zal de dag officieel worden geopend, waarna de jeugd los zal gaan met spel- en sportactiviteiten. Dit zal tot ongeveer 12.00 uur duren.

Om 13.00 uur zal het reünie-toernooi gaan losbarsten. Tijdens de spelersopkomst zullen de supporters de spelers op een mooie wijze ontvangen. Iets waar een menig eredivisieclub jaloers op zal zijn. Dus voor eenieder die komt kijken, kom op tijd naar sportpark De Monnik!

Om 16.00 uur zal er een jubileum ceremonie plaatsvinden.

Om 16.30 zal er een BBQ plaatsvinden, gevolgd door live muziek. Ook als je dus niet hebt meegedaan aan het reünie-toernooi, kun je gewoon aansluiten bij de BBQ.

*Zaterdag zullen we gaan werken met muntjes. De muntjes kun je voor 2,00 euro per stuk aanschaffen. Voor deze dag hebben wij dan ook speciale prijzen en kost een biertje of wijntje dan ook 2,00 euro.

Tot zaterdag 24 juni 2023, op sportpark De Monnik!

Mocht jij je toch nog willen aanmelden om mee te voetballen, klik dan op de afbeelding hiernaast!